Thursday, June 17, 2010

外換駕照

今天成功地外換我汽車的駕照了! 開心~! =D 星期一去高雄AIT辦事, 今天去監理站二度處理... 終於我爸不會唸我: "阿沒拿到駕照開車不會不安心喔~!" =p 可以光明正大的開始在台灣開車囉~~~~~! 明早要開始新的yoga課, 又是一個新的開始!


我的房間其實還不算OK, 因為還沒搬到屬於我的房間yet.... 帶回來沒有太多的東西, 但是有些小東西我還沒有整理, 為著就是想要一次在新的房間佈置. I thank God for placing Rita in my daily life in this stage in time... guess 'cause we're both still single in the family, we can accompany each other, and give advice when needed.... :) I truly hope she'll find the right one SOON! Lord, bless her~

No comments:

Post a Comment