Thursday, May 6, 2010

Speechless

跟爸爸聊完後, 我很慚愧.... 慚愧信主比我爸久 (一點) 卻沒有他懂得 神道成肉身為人捨己的意義深遠, 以至於他活得出來這樣自由的給.. 慚愧我其實沒有一丁點行出善事的能力, 慚愧其實我根本沒有活出基督的樣式. 我自以為自己已經有做些"行為"了, 其實那是假象... >< 我感謝 神讓我看清楚我的真相.. 我沒有以基督為心的心, 且重新看自己活著的意義是甚麼.. 要做什麼才是真的 神的心意.. 更少有自己, 這點for sure是我要好好反省的. 老我... 老我.... >< I wanna be a person to bless others, but I need to first see the blessings I've received. 有多少能力做多少... 不要貪, 也不要自義. 重點完全是.... how much do I konw God, and how much do I let God know me... - it's all about relationship w/ our Father. Lord, forgive me.... and I thank You for your acceptance, always.... let me repent out of love for You, not fear, or the worry of not being a good daughter/servant and hence the motive.... but all about love, please Lord.

No comments:

Post a Comment