Sunday, September 11, 2011

與WAY/Oikos 的驚險夢 part 1

i wish i've blog earlier, cuz apparently some memories have gone... disappeared for sure!!!!!! XD

話說我這天跟以前WAY&Oikos的人一同出遊, 大家開開心心的去了個... 有公園, 有游泳池的地方... 大夥兒先是開心的在一大長條的游泳池裡游泳, 不知道為什麼我沒游 (還是不太會游泳的我有自知之明?) 像是一切這麼熟悉一樣, 我在上面看他們游.... 忽然, 我發現竟有奇怪的動物也在裡頭..... ER.... crocodiles...? >< What the.... (why would there possibly be crocodiles/alligators INSIDE the swimming pool?) 當下不想嚇了大家, 直覺馬上喊叫 (and i remembered yelling this at the top of lungs: "hey everyone! when i count to 5, get OUT the pool!! 5... 4... 3....") before i got to "1", surprisingly everyone was immediately OUT! 印象最深刻的就是看到Elton馬上跳出來...!!!! :D 超聽話的 嘻嘻~ 大家也是對我超信任的~! (:

No comments:

Post a Comment